joannasbilder

Direktlänk till inlägg 2 september 2012

Rastar kidsen

Av Joanna - 2 september 2012 16:15

På en lekplats på Riseberga. Jag har varit fullkomligt slut hela helgen. Känns som om jag inte sovit på ett år, gäääsp.

Det har varit lite sisådär med sömnen sedan min operation. I veckan har plåster och stygn (metallklamrar) kliat som tusan. När jag väl fick tagit bort klamrarna i torsdags så har det gjort ont på nätterna. Har ett hål precis på höftbenet som irriterar och ömmat. Jaja nu har jag gnällt färdigt om det.

Barnen har varit överenergiska i helgen, jäkligt lägligt som vanligt. De trissar och retar varandra hela tiden och man hinner aldrig se vem som började. Igår lördag kom en kompis till Philip och lekte. Jag och Lucas åkte till Burlöv och lämnade in min mobil på reparation. Passade på att göra om mitt abonnemang lite och lyckades snacka till mig en ny telefon :-). Köpte nya stövlar till mig och nya snabba :-) skor till Lucas. Sen tog vi en fika och åkte hem.

Söndagen har hittills bestått av tråkgöra som tvätt, städning och lite jobb. Har bakat med barnen, smidigt sätt att fördriva tiden. Philip valde att baka jordgubbsmuffins med strössel på och Lucas kladdkakemuffins.

Nu sitter jag på gräset vid en lekplats. Ungarna får rasta av sig lite.

Kram vänner

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joanna - 31 mars 2013 11:00

Nu i veckan när det var våffeldagen gjorde vi våfflor som många andra. Kruxet med mig är ju att jag inte kan äta vanliga våfflor eller pannkakor, men jag var ju med sugen. Hrm. Så jag funderade en stund och plockade fram morötter, ägg, rågmjöl, vetem...

Av Joanna - 22 februari 2013 08:31

Är nog tusan min egen hjärna. Måste bara få skriva av mig lite, lite ego så vill du inte läsa så stäng :-).   Jag blir 33 år till sommaren och har mer eller mindre kämpat med att gå ner i vikt, eller hålla den i hela mitt liv. Ett minus på vågen ...

Av Joanna - 12 februari 2013 22:57

Är verkligen kass. Inlägget innan kom med två gånger och vissa bilder flera gånger och ngr inte alls. Tummen ner. ...

Av Joanna - 12 februari 2013 22:55

Är verkligen kass. Inlägget innan kom med två gånger och vissa bilder flera gånger och ngr inte alls. Tummen ner. ...

Av Joanna - 12 februari 2013 22:37

Ja som många redan vet har vi en katt som heter Stella, eller Stolla som vi kallar henne. Hon är heltokig och inte alls som andra katter. Idag badade Lucas och då skulle hon ju givetvis vara med. ...

Ovido - Quiz & Flashcards